РОБОЧИЙ ЗОШИТ
КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
_______ класу
( назва навчального закладу)
____________________________________________
( прізвище, ім’я, по-батькові класного керівника)
20__ рік
І. Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІ. Цілі та завдання виховної діяльності.
Виховна проблема школи
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Проблема, над якою працює класний керівник
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ. Психолого-педагогічна характеристика класу
1. Соціальний паспорт класу
Кількість учнів в класі ___________
з них: хлопців ____________
дівчат ____________
Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.
№ з\п | Прізвище,ім’я, по-батькові | Число, місяць, рік народж. | Прізвище, ім’я, по-батькові опікуна | Адреса проживання (повністю) | Безкоштовне харчування (так,ні) | Матеріальна допомога (яка) | Оздоровлення (де, коли) |
Діти-інваліди
№ з\п | Прізвище,ім’я, по-батькові | Число, місяць, рік народж. | Адреса проживання (повністю) | Безкоштовне харчування (так,ні) | Матеріальна допомога (яка) | Оздоровлення (де, коли) | Форма навчання (денна, індивідуальна, дистанційна) |
Діти з багатодітних сімей
№ з\п | Прізвище,ім’я, по-батькові ( по сім’ях) | Число, місяць, рік народж. | Адреса проживання (повністю) | Безкоштовне харчування (так,ні) | Матеріальна допомога (яка) | Оздоровлення (де, коли) |
Діти з малозабезпечених родин
№ з\п | Прізвище,ім’я, по-батькові ( по родинах) | Число, місяць, рік народж. | Адреса проживання (повністю) | Безкоштовне харчування (так,ні) | Матеріальна допомога (яка) | Оздоровлення (де, коли) |
Діти-чорнобильці
№ з\п | Прізвище,ім’я, по-батькові | Число, місяць, рік народж. | Адреса проживання (повністю) | Безкоштовне харчування (так,ні) | Матеріальна допомога (яка) | Оздоровлення (де, коли) | Серія, номер посвідчення, коли і ким видано |
Діти одиноких матерів
№ з\п | Прізвище,ім’я, по-батькові | Число, місяць, рік народж. | Адреса проживання (повністю) | Безкоштовне харчування (так,ні) | Матеріальна допомога (яка) | Оздоровлення (де, коли) | Прізвище, ім’я, по.-батькові матері, місце роботи |
Діти-напівсироти
№ з\п | Прізвище,ім’я, по-батькові | Число, місяць, рік народж. | Адреса проживання (повністю) | Безкоштовне харчування (так,ні) | Матеріальна допомога (яка) | Оздоровлення (де, коли) | Прізвище, ім’я, по.-батькові одного з батьків, місце роботи |
2.Згуртованість класу
(Дисциплінованість і культура поведінки учнів. Наявність груп у класі. Чи люблять учні разом проводити час, працювати або організовувати дозвілля у школі чи поза нею ? Прояви дружби між хлопцями і дівчатами.)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Організованість класу
( Здатність учнів самостійно організовуватися під час проведення колективних заходів, уміння розподіляти між собою обов’язки. Чи здатні учні уважно вислуховувати один одного (на зборах, перерві, під час виконання доручень) ? Уміння прислухатися до рішень органів учнівського самоврядування.)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Громадська думка в класі
( Національна та громадська свідомість учнів, їх інтерес до громадського життя і участь у ньому. Які вчинки своїх товаришів учні схвалюють, а які засуджують? Наявність чи відсутність розбіжностей між словами і вчинками учнів.)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Зв'язок класу з іншими класами
( Зацікавленість учнів життям школи та інших класів. Виконання учнями класу загальношкільних доручень ( постійно, епізодично). Шефство, спільні заходи. Участь класу в загальношкільних заходах.)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Актив класу.
( Склад активу, його авторитет. Чи є в класі неформальні лідери? Їх характеристика. Розподіл доручень між учнями класу)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІY. Зайнятість учнів в позаурочній діяльності
№ п/п | Прізвище, ім’я, по-батькові учня | Зайнятість учнів | ||
Назва гуртка,секції | Місце занять | Розклад занять | ||
Y. Робота з учнями, які потребують особливої уваги
№ п/п | Прізвище, ім’я, по-батькові | Відхилення від норм поведінки |
Зміст та форми педагогічного впливу на дитину | Результати роботи |
YI. Робота з учнями щодо попередження травматизму і нещасних випадків
№ п/п | Прізвище, імя, по-батькові учня | Дата проведення | |||||||||||||
Зміст заходу | Хто проводить | Примітка | |||||||||||||
YII. Змістове поле виховної роботи
_______________________________________ (дата проведення)
Напрям роботи | Форми роботи | Примітка |
1.Ціннісне ставлення до себе | ||
2.Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | ||
3.Ціннісне ставлення до праці | ||
4.Ціннісне ставлення до природи | ||
5.Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | ||
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | ||
7. Організація роботи органів учнівського самоврядування |
YIII. Організація роботи з батьками
Батьківський комітет класу
Голова: _____________________________________________
Члени комітету: _____________________________________________
_____________________________________________
_____________________________________________
_____________________________________________
_____________________________________________
_____________________________________________
Засідання батьківського комітету класу
Дата | Питання, що розглядаються | Відповідальний | Прийняті рішення |
Батьківські збори
Дата проведення | Зміст роботи | Прийняті рішення |
Педагогічний та юридичний всеобуч батьків
Дата | Питання, що розглядаються | Відповідальний за проведення | Примітка |
IX. Робота класного керівника щодо удосконалення педагогічної майстерності
( участь у роботі методичних об’єднань, творчих групах, самоосвітня робота)
№ п/п | Зміст роботи | Примітка |
Коментарi