Повернутися до звичайного режиму

РОБОЧИЙ ЗОШИТ

КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

_______ класу

( назва навчального закладу)

____________________________________________

( прізвище, ім’я, по-батькові класного керівника)

20__ рік

І. Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІ. Цілі та завдання виховної діяльності.

Виховна проблема школи

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Проблема, над якою працює класний керівник

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІІ. Психолого-педагогічна характеристика класу

1. Соціальний паспорт класу

Кількість учнів в класі ___________

з них: хлопців ____________

дівчат ____________

Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.

№ з\п Прізвище,ім’я, по-батькові Число, місяць, рік народж. Прізвище, ім’я, по-батькові опікуна Адреса проживання (повністю) Безкоштовне харчування (так,ні) Матеріальна допомога (яка) Оздоровлення (де, коли)

Діти-інваліди

№ з\п Прізвище,ім’я, по-батькові Число, місяць, рік народж. Адреса проживання (повністю) Безкоштовне харчування (так,ні) Матеріальна допомога (яка) Оздоровлення (де, коли) Форма навчання (денна, індивідуальна, дистанційна)

Діти з багатодітних сімей

№ з\п Прізвище,ім’я, по-батькові ( по сім’ях) Число, місяць, рік народж. Адреса проживання (повністю) Безкоштовне харчування (так,ні) Матеріальна допомога (яка) Оздоровлення (де, коли)

Діти з малозабезпечених родин

№ з\п Прізвище,ім’я, по-батькові ( по родинах) Число, місяць, рік народж. Адреса проживання (повністю) Безкоштовне харчування (так,ні) Матеріальна допомога (яка) Оздоровлення (де, коли)

Діти-чорнобильці

№ з\п Прізвище,ім’я, по-батькові Число, місяць, рік народж. Адреса проживання (повністю) Безкоштовне харчування (так,ні) Матеріальна допомога (яка) Оздоровлення (де, коли) Серія, номер посвідчення, коли і ким видано

Діти одиноких матерів

№ з\п Прізвище,ім’я, по-батькові Число, місяць, рік народж. Адреса проживання (повністю) Безкоштовне харчування (так,ні) Матеріальна допомога (яка) Оздоровлення (де, коли) Прізвище, ім’я, по.-батькові матері, місце роботи

Діти-напівсироти

№ з\п Прізвище,ім’я, по-батькові Число, місяць, рік народж. Адреса проживання (повністю) Безкоштовне харчування (так,ні) Матеріальна допомога (яка) Оздоровлення (де, коли) Прізвище, ім’я, по.-батькові одного з батьків, місце роботи

2.Згуртованість класу

(Дисциплінованість і культура поведінки учнів. Наявність груп у класі. Чи люблять учні разом проводити час, працювати або організовувати дозвілля у школі чи поза нею ? Прояви дружби між хлопцями і дівчатами.)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Організованість класу

( Здатність учнів самостійно організовуватися під час проведення колективних заходів, уміння розподіляти між собою обов’язки. Чи здатні учні уважно вислуховувати один одного (на зборах, перерві, під час виконання доручень) ? Уміння прислухатися до рішень органів учнівського самоврядування.)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Громадська думка в класі

( Національна та громадська свідомість учнів, їх інтерес до громадського життя і участь у ньому. Які вчинки своїх товаришів учні схвалюють, а які засуджують? Наявність чи відсутність розбіжностей між словами і вчинками учнів.)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Зв'язок класу з іншими класами

( Зацікавленість учнів життям школи та інших класів. Виконання учнями класу загальношкільних доручень ( постійно, епізодично). Шефство, спільні заходи. Участь класу в загальношкільних заходах.)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Актив класу.

( Склад активу, його авторитет. Чи є в класі неформальні лідери? Їх характеристика. Розподіл доручень між учнями класу)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІY. Зайнятість учнів в позаурочній діяльності

№ п/п Прізвище, ім’я, по-батькові учня Зайнятість учнів
Назва гуртка,секції Місце занять Розклад занять

Y. Робота з учнями, які потребують особливої уваги

№ п/п Прізвище, ім’я, по-батькові Відхилення від норм поведінки
Зміст та форми педагогічного впливу на дитину Результати роботи

YI. Робота з учнями щодо попередження травматизму і нещасних випадків

№ п/п Прізвище, імя, по-батькові учня Дата проведення
Зміст заходу Хто проводить Примітка

YII. Змістове поле виховної роботи

_______________________________________ (дата проведення)

Напрям роботи Форми роботи Примітка
1.Ціннісне ставлення до себе
2.Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
3.Ціннісне ставлення до праці
4.Ціннісне ставлення до природи
5.Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
7. Організація роботи органів учнівського самоврядування

YIII. Організація роботи з батьками

Батьківський комітет класу

Голова: _____________________________________________

Члени комітету: _____________________________________________

_____________________________________________

_____________________________________________

_____________________________________________

_____________________________________________

_____________________________________________

Засідання батьківського комітету класу

Дата Питання, що розглядаються Відповідальний Прийняті рішення

Батьківські збори

Дата проведення Зміст роботи Прийняті рішення

Педагогічний та юридичний всеобуч батьків

Дата Питання, що розглядаються Відповідальний за проведення Примітка

IX. Робота класного керівника щодо удосконалення педагогічної майстерності

( участь у роботі методичних об’єднань, творчих групах, самоосвітня робота)

№ п/п Зміст роботи Примітка
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

12345

Дата останньої зміни 28 Листопада 2018

Цей сайт безкоштовний!