Тест
визначення ступеня сформованості творчих здібностей
Для визначення рівня сформованості творчих здібностей потрібно уважно прочитати наведені нижче пункти і проти кожного з них поставити слово "так", якщо твердження збігається з думкою про себе, або "ні", якщо не збігається.
№ п/п | Твердження | Так | Ні |
1. | Як правило, я легко пристосовуюсь до людей, ідей і умов | ||
2. | Мені подобається розв'язувати типові, стандартні задачі | ||
3. | Мені здається, що я з більшим бажанням створював би чи конструював нове, ніж поліпшував чи удосконалював старе | ||
4. | У більшості випадків я дію самостійно, без допомоги та підказок друзів чи старших | ||
5. | Звичайно я обачливий, коли маю справу з колективом | ||
6. | Ніколи не намагаюся змінити взаємостосунки з товаришами | ||
7. | Нерідко я стримувався від висування ідей, пропозицій, хоча мав їх | ||
8. | Мені часто вдається знайти нестандартні, оригінальні розв'язки задач | ||
9. | Мені подобається, коли відбувається швидка зміна різних видів діяльності | ||
10. | Для мене характерне прагнення реалізувати одночасно кілька ідей, вирішувати разом кілька проблем | ||
11. | Нерідко я вступаю в суперечку з ровесниками або старшими | ||
12. | Як правило, я легко згоджуюсь і підкоряюсь колективній думці | ||
13. | У мене часто виникають оригінальні ідеї | ||
14. | Мені подобається виконувати роботу за розробленим планом, схемою, інструкцією | ||
15. | Я завжди охоче поширюю, пропагую нові ідеї | ||
16. | Я буду виконувати роботу по-новому, хоча знаю, що мене можуть не зрозуміти товариші, старші | ||
17. | Я звичайно працюю без суттєвих змін, відхилень від рекомендацій, що дають учителі, батьки | ||
18. | Мені нерідко доводилось виправдовувати свої дії інструкціями, правилами, рекомендаціями, авторитетами | ||
19. | Мені подобається виконувати завдання дослідницького характеру | ||
20. | Я завжди відстоюю свою точку зору |
Інструкція з обробки даних анкетування: номери запитань анкети записуються у вигляді двох стовпчиків
У першому стовпчику за кожну відповідь "так" ставиться два бали, у другому 2 бали ставляться за відповідь "ні". Результати додаються. Ступінь сформованості творчих здібностей визначається так:
3 1 11 12
5 2 13 14
8 4 15 17
9 6 16 18
10 7 19 20
Якщо набрано від
40 до 32 балів, то цей рівень дуже високий,
32-26 - високий,
26-12 - середній,
2-6 - низький,
6-0 - дуже низький.
Коментарi