АНКЕТА для вчителів

-Які питання, винесені на педраду в цьому навчальному році, викликали у Вас інтерес і спонукали переглянути свої форми і методи навчання?

-Які питання Ви пропонуєте розглянути в наступному навчальному році?

-Які труднощі Ви відчули під час навчання учнів, якої допомоги потребує з боку адміністрації школи?

-Чи задовольняє Вас методичне забезпечення предмету?

Яку роль відіграє методичного об’єднання у вдосконаленні навчального процесу?

АНКЕТА “Ефективність роботи педагогічної ради”

1.Що з’явилося нового в роботі педагогічної ради в поточному навчальному році? _____

2.У чому, на Ваш погляд, суттєві недоліки в підготовці та проведенні засідань педагогічної ради? ______

3.Що Ви пропонуєте для підвищення ефективності роботи педагогічної ради?_____

4.Запропонуйте 2-3 питання на розгляд педагогічної ради в новому навчальному році ________

АНКЕТА

Шановний колего! В січні планується проведення педагогічної ради на тему: “Використання особистісного потенціалу учня при застосуванні різних технологій навчання”

1.Врахування індивідуальних особливостей, створення максимальних можливостей для розвитку учнів. Як Ви цього досягаєте? _____

2.Особистісно орієнтоване навчання: як Ви впроваджуєте його елементи в навчально-виховний процес? ______

3.Який стиль спілкування з учнями Вам імпонує більше: авторитарний чи демократичний? Чому? _________

4.Які форми роботи з обдарованими учнями Ви вважаєте найбільш ефективними? _________

5.Самоосвіта – це Ваша індивідуальна потреба чи вимога адміністрації? ___

6.Які форми методичної роботи необхідні для підвищення Вашого фахового рівня з даного питання? _______

Вхідне анкетування

1.Чи вважаєте Ви питання, винесене на педраду:

а) важливим;

б) актуальним;

в) таким, що допоможе розв’язати проблему підвищення рівня навчальних досягнень____________

2.Які форми роботи з учнями, на Вашу думку, дають можливість максимально залучити їх до процесу пізнання? __________

3.Які технології навчання Ви використовуєте у навчальній та позанавчальній діяльності? Їх результативність __________

Вихідне анкетування

1.Чи вважаєте Ви питання, винесене на педраду:

а) важливим;

б) актуальним;

в) таким, що допоможе розв’язати проблему підвищення рівня навчальних досягнень __________

2.Які технології навчання учнів, на Вашу думку, дають можливість максимально залучити їх до процесу пізнання? _______

3.Чи змінилася Ваша позиція щодо використання різноманітних технологій навчання для стимулювання розкриття особистісного потенціалу учнів:

а) так;

б) ні;

в) вважаю питання безперспективним ________

ПАМ’ЯТКА для вивчення ефективності підготовки та проведення педагогічних рад

1.Планування організаційно-педагогічної та організаційно-методичної діяльності педагогічної ради. Перспективний план педрад. Підпорядкування тем педрад обраній науково-практичній проблемі.

2.Робота педагогічної ради згідно з “Положенням про педагогічну раду загальноосвітньої школи” та “Положенням про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад”. Кількість педрад. Регламент.

3.Забезпечення належного науково-теоретичного рівня педрад. Актуальність обговорених проблем. Тематика.

4.Форми проведення педагогічних рад. Нестандартні педради.

5.Ефективність аналізу роботи за минулий навчальний рік на серпневій педраді.

6.Підготовка до конкретних засідань педрад (анкетування вчителів щодо проблеми, яка має розглядатися, вивчення цих анкет, доповнення їх аналізом заходів, що проводились у школі, та результатами внутрішкільного контролю). Контроль за підготовкою. Рекомендації вчителям, що виступають на педраді.

7.етапи проведення засідання. Забезпечення активності вчителів під час обговорення винесеного на засідання питання. Періодичність виступів педагогів.

8.Підготовка проекту виваженого рішення. Прийняття рішення з урахуванням пропозицій і доповнень учасників засідання.

9.Створення умов, необхідних для виконання прийнятих рішень. Визначити виконавців рішення, врахувати їхні індивідуальні можливості, індивідуальні якості, здібності, досвід.

10.Організація виконання рішення (чітка програма діяльності педагогічного колективу на певний період).

11.Взяття рішення на контроль (прийняття адміністративного рішення, проведення виробничих нарад, засідань методичних об’єднань, творчих груп, накреслення способів поетапної реалізації рішення).

12.Зняття з контролю вже прийнятих рішень.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

12345

Дата останньої зміни 28 Листопада 2018

Цей сайт безкоштовний!