Орієнтований перелік питань, які можна розглядати на засіданні педагогічної ради школи

1.Організаційно-педагогічні:

-Про підсумки роботи школи за минулий навчальний рік і завдання педагогічного колективу на наступний рік. Затвердження плану роботи школи.

-Про спільну роботу вчителів-словесників і шкільної бібліотеки щодо виховання в учнів інтересу до читання.

-Про роботу гуртків, клубів, товариств щодо формування в учнів високих морально-етичних якостей і національної свідомості.

-Про рівень викладання і якість знань учнів з ………. та шляхи його поліпшення.

-Про досвід роботи вчителя ……….. .

-Про роботу методичних об’єднань учителів ……….. і заходи щодо підвищення її результативності.

-Про забезпечення здорових і безпечних умов навчання учнів і праці вчителів.

-дотримання відповідних санітарно-гігієнічних вимог під час організації навчально-виховного процесу та проведення позакласної роботи.

-Про допуск до іспитів проведення перевідних і випускних іспитів.-Інші питання.

2.Організаційно-методичні:

-Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах на основі творчого підходу до реалізації навчальних програм.

-Про реалізацію ідей розвиваючого навчання в практичній діяльності педагогічного колективу школи.

-Органічна єдність методів навчання, виховання й розвитку відповідно до вимог Концепції громадянського виховання.

-Шляхи вдосконалення форм і методів навчання під час процесу викладання основ науки.

-Про індивідуальний і диференційований підхід до (життя) учнів під час процесу навчання і виховання.

-Виховання активності учнів та підготовка їх до життя в умовах ринкових відносин на основі розвитку учнівського самоврядування.

-Самоосвіта вчителів як складова системи внутрішньої методичної роботи.

-Сучасний урок – спільна творчість учителя та батьків.

-Інтеграція навчання як засіб забезпечення системних знань учнів із різних галузей науки.

Орієнтовна тематика засідань педагогічних рад з проблеми виховної роботи

1.Резерви педагогіки співробітництва.

2.Педагогіка співробітництва – важлива умова перебудови школи.

3.Класний керівник – активна особистість у створенні виховної системи в школі.

4.Подолання інертності та консерватизму педагогічного мислення, розвитої творчого потенціалу вчителя.

5.Творча співдружність педагогічного колективу і дитячих громадських організацій в умовах демократичної школи.

6.Діяльність педагогічного колективу з розвитку ініціативи і самодіяльності учнівського колективу.

7.Колективні творчі справи як засіб формування особистості і колективу.

8.Робота педагогічного колективу з подолання відхилень у навчанні та вихованні учнів.


9.Зміст і методи естетичного виховання школярів, шляхи його вдосконалення.

10.Виховна робота, оволодіння активними формами і методами виховання.

11.Передовий педагогічний досвід у галузі виховання учнів.

12.Самоврядування – шлях демократизації школи.

13.Зміст і методи екологічного виховання учнів на занятті та в позаурочний час.

14.Взаємодія школи, сім’ї і громадськості у справі виховання дітей та підлітків.

15.Методи вивчення і формування особистості учнів та їх використання педагогічним колективом.

16.Підвищення якості індивідуальної роботи з учнями в процесі навчання і виховання.

17.Діяльність педагогічного колективу школи щодо розвитку громадської актив пості, самостійності та організаторських здібностей школярів.

18.Шляхи реалізації концепції національного виховання учнівської молоді, формування в неї національної самосвідомості в умовах сучасної школи.

19.Пошук нових форм і методів народознавчої роботи – важлива умова оновлення школи.

20.Діяльність педагогічного колективу школи із залучення учнів до руху “Мої земля – земля моїх батьків”.

21.Використання народної дидактики в сучасній школі.

22.Впровадження ідей і засобів народної козацької педагогіки в навчально-виховний процес.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

12345

Дата останньої зміни 28 Листопада 2018

Цей сайт безкоштовний!