Повернутися до звичайного режиму

ПРИМІРНА ТЕМАТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ РАД НА 2014-2015 н.р.

1. Удосконалення навчально-виховного процесу на основі впровадження сучасних педагогічних технологій.

2. Діяльність навчального закладу в інноваційному режимі з використанням сучасних педагогічних технологій, моніторингових досліджень.

3. Діяльність педагогічного колективу щодо цілеспрямованого розвитку творчих здібностей учнів: психологічне налаштування, створення відповідних умов, аналіз результатів участі юних інтелектуалів у творчих конкурсах, олімпіадах, змаганнях, турнірах.

4. Шляхи формування ключових компетентностей в учнів початкової (середньої, старшої) ланки на основі творчого й оптимального використання інноваційних педагогічних технологій у початковій (середній, старшій) школі.

5. Формування дослідницьких компетентностей школярів на уроках та в позакласній роботі предметів… циклу: наші здобутки, плани на майбутнє.

6. Шляхи реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти з освітньої галузі… («Мова та література», «Суспільствознавство», «Математика», «Природознавство», «Мистецтво», «Технології», «Здоров’я і фізична культура»).

7. Організаційно-методичні аспекти викладання предметів у 1, 2, 3 (5, 6) класі за новими програмами, їх результативність.

8. Стан модернізації освітнього середовища навчального закладу у зв’язку із запровадженням оновлених Державних стандартів: організація методичної та дидактичної підготовки педагогів, удосконалення структури й організації навчально-виховного процесу.

9. Інноваційний потенціал сучасного педагога – здатність створювати, сприймати, реалізувати нововведення, своєчасно позбуватися застарілого, педагогічно недоцільного: реалії та перспективи нашого навчального закладу.

10.Організація різновидів форм фахового вдосконалення педагогів на основі творчої реалізації системи методичної роботи в навчальному закладі.

11.Формування юної особистості на досягнення успіху.

12.Створення сприятливого педагогічного середовища для розвитку здібностей та обдаровань учнів навчального закладу.

13.Створення в навчальному закладі системи підготовки учнів до олімпіад, науково-дослідницької діяльності та інтелектуальних конкурсів.

14.Готовність педагогів навчального закладу ефективно здійснювати здоров’язбережувальну діяльність, формувати культуру здорового способу життя школярів.

15.Спрямування зусиль ШМО, творчих груп педагогів на виявлення нового в досвіді членів педагогічного колективу, апробацію та впровадження нових педагогічних технологій, публікацію матеріалів ППД.

16.Значення сайту навчального закладу в створенні єдиного інформаційного простору, організації і взаємодії учасників навчально-виховного процесу, інформаційної підтримки та мотивації навчання, індивідуальної допомоги, організації різних дистанційних заходів для навчання педагогів, учнів та їх батьків.

17.Створення в педагогічному колективі сприятливого психолого-педагогічного інформаційного середовища щодо самовдосконалення, творчості, володіння інформацією, публікації авторських надбань.

18.Спрямування діяльності системи виховної роботи навчального закладу на створення максимально сприятливих умов для інтелектуального, духовного, морального, естетичного, фізичного розвитку школярів та надання їм можливості для самореалізації.

19.Виховання активної, соціально адаптованої, відповідальної та стратегічно мислячої юної особистості у нашому навчальному закладі: реалії, проблеми, перспективи.

20.Шкільна психологічна служба – як вимір конкретної інтелектуальної здатності учня, сформованості конкретних розумових операцій, IQ учня.

Директор НМЦ Н.О.Шкарпітко

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

12345

Дата останньої зміни 28 Листопада 2018

Цей сайт безкоштовний!