Форми організації роботи методичного об’єднання
Традиційні | Інноваційні |
Лекції Семінари Практикуми Відкриті уроки Конференції Педагогічні читання тощо | Презентації Аукціони ідей Захист оригінальних проектів Майстер-класи Особистісно орієнтовані, ділові та рольові ігри Імітаційно-ігрові форми роботи Круглі столи тощо |
Робота МО – за схемою
“Недостатньо володіти мудрістю, необхідно вміти нею користуватися”
Цицерон, римський філософ та оратор
Напрями діяльності | Зміст діяльності |
Теоретичний блок | Зміст предмета, досягнення науки, педагогіки, психології |
Методичний блок | Як здійснити, тобто методика |
Інформаційний блок | Де взяти інформацію(огляд літератури, бібліографія, методичні рекомендації до теми) |
Креативний блок | Виконання творчих завдань |
Рефлексивний блок | Що вдалося зробити, що нового, що пропонуєте змінити |
Релаксаційний і естетичний блок | Використання музикотерапії, поезії, живопису, кольоротерапії, аромотерапії, проведення літературно-музичних віталень “світ твоїх захоплень”, презентація власної творчості членів МО, їх учнів, виставки тощо |
Стимулюючий блок | Нагородження і заохочення у вигляді премій, подяк тощо |
Коментарi