Затверджую
Директор школи
________________
“___” ________200__р.
Функціональні обов’язки
керівника методичного об’єднання
Керівник шкільного методичного об’єднання (МО) призначається і звільняється від посади директором закладу освіти. Керівник МО повинен мати вищу професійну освіту і педагогічний стаж не менше 5 років.
Керівник МО підпорядковується заступникам директора та директору школи.
У своїй діяльності керівник МО керується Конвенцією ООН про права дитини, Конституцією і законами України, указами Президента та рішеннями Уряду, органів управління освітою всіх рівнів з питань навчання і виховання учнів, а також Статутом і локальними правовими актами школи, наказами і розпорядженнями директора.
Керівник МО працює в режимі ненормованого робочого дня за графіком, складеним у відповідності з навчальним навантаженням і даними функціональними обов’язками.
Керівник МО планує роботу на кожен навчальний рік виходячи із завдань і основних напрямів діяльності, визначеними органами управління освітою та директором школи.
Основними напрямами діяльності керівника МО є:
Þ складання плану роботи МО на рік;
Þ поточне планування діяльності МО;
Þ координація діяльності учителів МО щодо виконання планів і навчальних програм;
Þ відстеження якості професійної діяльності учителів МО;
Þ організація підвищення кваліфікації вчителів МО через постійно діючі форми навчання (тематичні консультації, навчальні семінари, практикуми, «круглі столи», творчі звіти тощо).
Þ створення інформаційного банку даних вчителів МО;
Þ проведення предметних олімпіад, конкурсів, інтелектуальних марафонів, організація проектної і дослідницької діяльності учнів та вчителів МО;
Þ вивчення інноваційних процесів в методиці викладання навчальних предметів і вироблення на їх основі рекомендацій для вчителів;
Þ встановлення і розвиток творчих зв’язків і контактів з аналогічними підрозділами інших навчальних закладів, з підрозділами ВНЗ і НДІ, дослідниками в інтересах удосконалення своєї роботи;
Þ аналіз результатів загальноосвітньої діяльності по предметах;
Þ удосконалення навчально-матеріальної бази (лабораторних і спеціальних класів, кабінетів, локального програмного забезпечення);
Þ організація роботи наставників з молодими вчителями.
Керівник МО виконує такі посадові обов’язки:
ü організовує поточне і перспективне планування роботи МО і своєї діяльності (річний і місячний плани роботи, циклограма роботи, розклад консультацій, перспективний та річний плани підвищення кваліфікації та проходження атестації вчителями МО тощо) і після узгодження їх із заступником представляє на затвердження директору закладу освіти;
ü створює і веде банк даних учителів МО за встановленою формою, визначає їх потреби у підвищенні професійної майстерності, подає адреси передового досвіду;
ü відвідує уроки і інші заходи, що проводяться вчителями-предметниками, аналізує їх і доводить результати до відома вчителів МО;
ü відстежує своєчасну підготовку і проведення шкільного туру предметних олімпіад, конкурсів, інтелектуальних марафонів учителями МО, узагальнює та аналізує результати і подає їх заступнику директора;
ü узагальнює інформаційно-аналітичні матеріали з питань діяльності МО і 2 рази на рік (грудень, травень) готує узагальнений аналітичний матеріал і подає його заступникам директора;
ü забезпечує методичну допомогу вчителям МО в освоєнні інформаційних програм і технологій, оволодіння методикою підготовки і проведення загальношкільних заходів (олімпіади, конкурси тощо), організує просвітницьку роботу для вчителів МО, консультує їх з питань організації навчально-методичної роботи;
ü забезпечує своєчасність підвищення професійної майстерності і кваліфікації вчителів МО, організує проведення навчальних занять для молодих спеціалістів та прибувших учителів;
ü організує методичну допомогу вчителям з різними групами учнів;
ü організує методичну допомогу вчителям в розв’язанні проблем наступності (початкова школа-школа ІІ ступеня – школа ІІІ ступеня - ВНЗ);
ü організує методичну допомогу вчителям МО з проблеми індивідуального, дистанційного навчання і екстернату;
ü бере участь у нарадах і планерках у заступників директора і інформує про підсумки діяльності вчителів МО;
ü керує роботою вчителів МО з розвитку і удосконалення навчально-лабораторної бази;
ü надає допомогу заступникам директора щодо підбору матеріалу і пропаганді професійного досвіду вчителів МО.
Керівник МО має право в межах своєї компетенції:
· вносить пропозиції щодо удосконалення професійної діяльності вчителів і керівників МО;
· доводить і давати обов’язкові для виконання вказівки вчителям МО;
· відвідувати будь-які заходи, що проводять вчителі, для надання методичної допомоги і здійснення систематичного контролю якості їх проведення;
· представляти вчителів МО за успіхи в роботі, активну участь у інноваційній і науково-методичній діяльності до нагородження і заохочення директору школи;
· одержувати від адміністрації закладу інформації нормативно-правового і організаційно-методичного характеру з питань освітньої діяльності;
· обмінюватися питаннями, що входять у свою компетенцію, з адміністрацією і педагогічними працівниками інших навчальних закладів;
· звертатися за консультаціями з проблем освітньої діяльності до методистів Р(М)МК, до підрозділів вищих навчальних закладів і науково-дослідних інститутів, до дослідників в інтересах удосконалення своєї роботи;
· підвищувати професійну кваліфікацію зручним для себе способом.
Коментарi