Організаційні питання | Планування і організація роботи з предмета | Планування і організація виховної роботи | Робота зі шкільною документацією | Самоосвітня робота | Контроль за діяльністю молодих спеціалістів |
Вересень |
Знайомство зі школою, її тра-диціями, прави-лами внутріш- нього розпоря-ку. Співбесіда ( Заступник ди-ектора з НВР, керівник МО) | Вивчення навчальних прог-рам, пояснювальних записок, методичних рекомендацій щодо викладання предмета, навчально-методичного за -безпечення, державних стан-дартів. Складання календар-но-тематичних планів. Співбесіда (Наставники) | Планування виховної роботи на рік. Співбесіда. (Заступник директора з ВР) | Практичне заняття “Як вести класний журнал, журнал гурткової роботи, запис консультацій тощо” (Заступник директора з НВР) | Вибір теми самоосвіти. (Керівники МО, наставники) | |
Жовтень |
Затвердження плану стажування та наставництва (Заступник директора з НВР) | Практичне заняття “Плану-вання дидактичної мети уроку. Вимоги до сучасного уроку та його аналіз ”. Спільна робота наставників з молодими спеціалістами. Випереджаюче вивчення важких тем. | Методика проведення батьківських зборів. Відвідування батьківських зборів у наставника. Їх аналіз. (Заступник директора з ВР, наставники) | Практичне заняття “Як працювати з зошитами, щоденниками учнів. Виконання єдиних вимог до ведення зошитів і щоденників”. (Керівники МО, наставники) | Охоплення молодих спеціалістів роботою в школі молодого вчителя, МО чи теоретичних семінарів (Керівники МО, наставники) | Перевірка оформлення класних журналів ( Заступник директора з НВР) |
Листопад |
| Форми і методи роботи на уроці. Система тематичного оцінювання навчальних досяг-нень учнів. Спільна робота з наставниками. Відвідування уроків наставників. Робота над важкими темами. | Методика проведення класних годин, позаклас-них заходів. Відвідування класних годин. (Заступник директора з ВР, наставники) | Співбесіда за результатами перевірки шкільної документації. ( Заступник директора з НВР) | Опрацювання психологічної літератури з проблеми самоосвіти. | Перевірка виконання державної програми ( Заступник директора з НВР, керівники МО) |
Грудень |
| Відвідування уроків стажиста. Самоаналіз уроків. Організація індивідуальної роботи з учнями. ( Заступник директора з НВР, керівники МО) | Методика проведення позакласних заходів, свят (Заступник директора з ВР) | Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Тематична атестація. Як вести протоколи бать-ківських зборів. ( Заступник директора з НВР та ВР) | Опрацювання психо-логічної літератури з проблеми самоосвіти. | Перевірка поурочного планування. Виконання програми за І семестр (Заступник директора з НВР, наставники) |
Січень |
| Планування уроків різних типів. Аналіз контрольних робіт. Система їх перевірки та робота над помилками. ( Заступник директора з НВР, керівники МО, наставники) | Психолого-педагогічний підхід до учнів, попередження педагогічної запущеності школярів | Складання характеристики на учня (Заступник директора з ВР) | Звіт молодого спеціаліста про роботу із самоосвіти ( ШМО, керівники МО, наставники) | Перевірка стану ведення зошитів, щоденників ( Заступник директора з НВР) |
Лютий |
| Методи активізації пізна-вальної діяльності учнів. ( Заступник директора з НВР, керівники МО, наставники) | | | Впровадження результатів самоосвітньої діяльності в практику своєї роботи | |
Березень |
| Інноваційні процеси в навчанні. Нові освітні технології ( Заступник директора з НВР, керівники МО, наставники) | Відвідування класної годин у стажиста. Його аналіз. (Заступник директора з ВР, наставники) | Як вести особові справи учнів (практичне заняття) (Заступник директора з НВР, наставники) | Впровадження результатів самоосвітньої діяльності в практику своєї роботи | Виконання державних програм ( Заступник директора з НВР, керівники МО, наставники) |
Квітень |
| Планування уроків з елемен-тами інноваційних техноло-гій. Відвідування уроків. Самоаналіз уроків. Робота щодо організації повторення матеріалу. ( Заступник директора з НВР, керівники МО, наставники) | | Співбесіда за підсумками року. Оформлення всієї документації (Заступник директора з НВР, наставники) | Впровадження результатів самоосвітньої діяльності в практику роботи молодих спеціалістів. (Адміністрація, МО, методична рада) | |
Травень |
Підсумки роботи за рік. Характеристика стажиста. | Методика організації і проведення державної підсумкової атестації. Роль активних засобів і методів навчання у розвитку учнів. Створення навчально-методичної бази на наступний навчальний рік. | Підсумки виховної роботи за рік. | Підсумки роботи молодого спеціаліста з документами. (Директор, заступники) | Підсумки самоосвітньої роботи молодого спеціаліста за рік. (МО. Методична рада) | Співбесіда за наслідками роботи за рік (успішність, якість навчання та виховання, ведення документації). Виконання програми за рік та її аналіз. |
Коментарi