Організація роботи “Школи молодого вчителя”

(Практика административной работы в школе. №3, 2003)

План роботи “Школи молодого вчителя” першого року навчання

Заняття 1

1. Круглий стіл “Основні проблеми вчителя, який починає роботу”.

2. Консультація “Знайомство з локальними нормативними актами навчального закладу”.

3. Мікродослідження можливостей педагогів у навчанні, вихованні, проведенні експериментальної роботи.

Заняття 2

1. Практикум щодо розробки тематичних і поурочних планів. Вивчення методичних розробок “Як підготувати сучасний урок?”, “Конспект уроку”.

2. Консультація щодо оформлення класних журналів.

3. Обмін думками з проблеми “Фактори , які впливають на якість викладання”.

Заняття 3

1. Лекція “Методи вивчення особистості учня і класного колективу”.

2. Практикум “Психологічний аналіз уроку і позакласних заходів”.

3. Вивчення методичних розробок “Вимоги до аналізу уроку і позакласного заходу”.

4. Обмін думками з проблеми “Фактори, які впливають на рівень вихованості учнів”.

Заняття 4

  1. Лекція “Склад, структура і конструювання уроку”.
  2. Практикум з проектування методичної структури уроку в залежності від його типу і виду.
  3. Вивчення пам’ятки “Самоаналіз уроку , типу уроків”.

Заняття 5

1. Лекція “Ефективність уроку – результат організації активної діяльності учнів.

2. Практикум “Постановка мети уроку”.

3. Обмін думками з актуальних поточних проблем.

Заняття 6

  1. Практикум “Оптимізація вибору методів і засобів навчання при організації різних типів уроків”.
  2. Тренінг “Мій оригінальний початок уроку”.

Заняття 7

1. Лекція “Психолого-педагогічні вимоги до перевірки та обліку і оцінювання навчальних досягнень учнів”.

2. Практикум “Планування обліку навчальних досягнень учнів”.

3. Вивчення методичної розробки “Форми контролю навчальних досягнень учнів”

Заняття 8

  1. Практикум “Організація диференційованого підходу до учнів”.
  2. Вивчення методичної розробки “Діяльність учителя на уроку з особистісно орієнтованою спрямованістю”.
  3. Консультація “Розвиток творчого потенціалу і самореалізація особистості”.

Заняття 9

  1. Підведення підсумків роботи “Школи молодого вчителя”.

План роботи “Школи молодого вчителя” другого року навчання

Заняття 1

  1. Круглий стіл “Психолого-педагогічна культура учителя – основа гуманізації навчально-виховного процесу”.
  2. Практикум “Триєдина мета уроку і його кінцевий результат”.
  3. Обмін думками з проблем, з якими стикаються молоді вчителі в роботі.

Заняття 2

1. Круглий стіл “Використання нових інформаційних технологій у навчальному процесі”.

2. Практикум планування різних етапів уроку.

3. Обмін думками з проблем, з якими стикаються молоді вчителі в роботі.

Заняття 3

  1. Круглий стіл “Форми організації пізнавальної діяльності учнів”.
  2. Практикум “Аналіз учителем особливостей індивідуального стилю діяльності, самоаналіз уроку”.
  3. Тренінг проблемних ситуацій.

Заняття 4

  1. Лекція “Психологічні основи навчання обдарованих і здібних дітей”.
  2. Практикум “Методика виявлення обдарованих дітей”.
  3. Обмін думками з поточних проблем роботи молодих педагогів.

Заняття 5

1. Круглий стіл “Вивчення особистості учні в ході навчального процесу і в позакласній роботі”.

2. Нетрадиційні форми вивчення особистості учня (з досвіду роботи).

3. Практикум “Методики вивчення особистості учня”.

Заняття 6

1. Круглий стіл “Психологічні особливості учнів різного віку і врахування їх індивідуальних особливостей при плануванні і проведенні уроків”.

2. Практикум “Прогнозування результатів педагогічних дій учителя”.

3. Обмін думками з поточних проблем роботи молодих педагогів.

Заняття 7

1. Круглий стіл “Навчально-дослідницька діяльність школяра як модель педагогічної технології”.

2. Практикум “Організація дослідницької роботи учнів, Оформлення робіт, підготовка до виступу і захисту проектів”.

Заняття 8

1. Круглий стіл “Психологічні проблеми підвищення ефективності педагогічної взаємодії учителя і учня”.

2. Практикум “Розв’язання конфліктних ситуацій в ході навчального процесу”.

Заняття 9

  1. Підведення підсумків роботи “Школи молодого вчителя”.
  2. Виступ молодих учителів з інформацією про свої проекти.

План роботи “Школи молодого вчителя” третього року навчання

Заняття 1

1. Круглий стіл “Психолого-педагогічні основи удосконалення професійної діяльності”.

2. Обмін думками з проблеми “Якості, необхідні вчителям”.

Заняття 2

1. Лекція “Індивідуальний стиль діяльності учителя як важлива умова формування ефективності педагогічної праці”.

2. Мікродослідження “Який твій стиль педагогічної діяльності”.

Заняття 3

1. Лекція “Фізичне і психічне здоров’я вчителя і учня – основа їх творчої діяльності”.

2. Обмін думками з проблеми “Домашнє завдання: як, скільки, коли?”.

Заняття 4

  1. Лекція “Корекція взаємовідносин в педагогічному середовищі”.
  2. Практикум з проблеми “Розв’язання конфліктних ситуацій”.
  3. Вивчення пам’ятки “Опорна схема аналізу конфліктних ситуацій”.

Заняття 5

  1. Лекція “Основи теорії розвивального навчання”.
  2. Вивчення пам’ятки “Порівняння традиційного і розвивального навчання”.

Заняття 6

  1. Лекція “Методика організації колективних способів навчання”.
  2. Практикум “Робота учнів у парах змінного складу”.

Заняття 7

  1. Лекція “Професійно значущі особистісні якості вчителя”.
  2. Діагностика професійних якостей учителя в процесі педагогічної діяльності.

Заняття 8

1. Круглий стіл “Вимоги до кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні кваліфікаційних категорій”.

Заняття 9

  1. Підведення підсумків роботи школи.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

12345

Дата останньої зміни 28 Листопада 2018

Цей сайт безкоштовний!