№ п/п | Зміст роботи | Відпові дальні | Термін виконання |
1. | Знайомство з молодими фахівцями Час спілкування “Розповідь про себе”. Неформальне наставництво. Анкетування | Заступник директора | 01.09 |
2. | Програма підвищення загально-педагогічного і методичного рівня: | | |
| · методика проведення першого уроку; | Заступник директора | 29.08 |
| · про планування роботи вчителя, організація робочого часу; | Заступник директора | 29.08 |
| · про єдині вимоги до учнів, культура спілкування учителя з класом, з учнем; | Заступник директора | 10.09 |
| · про вимоги до ведення класних журналів, особистих справ учнів; | | 09.09 |
| · про вимоги до календарно-тематичного планування та планів виховної роботи; | | 09.09 |
| · вивчення змісту навчальних програм і пояснювальних записок до них, нормативних документів щодо організації навчального процесу; | Заступник директора | 09.09 |
| · аналіз методичних рекомендацій КОІПОПК щодо організації та змісту навчально-виховного процесу; | | 09.09 |
| · методика контролю знань учнів, вимоги до перевірки учнівських зошитів, виконання єдиного орфографічного режиму в школі; | Заступник директора | 15.09 |
| · методика організації індивідуальної роботи з невстигаючими та обдарованими дітьми; | Психолог | 09.09 25.10 |
| · методика використання навчального кабінету в процесі підготовки і проведення уроку; | Заступник директора | 08.09 |
| · методика організації позакласної роботи з учнями; | Заступник директора | 09.09 |
| · методика організації роботи з батьками; | | 13.10 |
| · ознайомлення молодих фахівців з традиціями школи; | Заступник директора | 06.10 |
| · консультація “Проектувальна діяльність класного керівника і планування виховної роботи”; | | 05.11 |
| · семінар “Підготовка вчителя до уроку”; | | 20.09 |
| · зустріч із досвідченими педагогами “Як швидше пройти процес адаптації”; | | 30.09 |
| · семінар-практикум “Аналіз уроку вчителем після його проведення. Види аналізу(мета: навчити молодих спеціалістів проводити самоаналіз уроків) | Заступник директора | 17.11 |
| І.1. Відвідування уроків у наставників з вивчення нового матеріалу. Структурний аналіз уроків. | Педагоги-наставники | 01.12 |
| 2. Консультація “Структура уроку вивчення нового матеріалу” | Заступник директора | 01.12 |
| 3. Практичне заняття “Конструювання й захист проекту уроку вивчення нового матеріалу” | Педагоги-наставники | 01.12 |
| ІІ.1. Відвідування уроків закріплення й розвитку знань, умінь і навичок учнів у вчителів-наставників | Педагоги-наставники | Січень |
| 2. Консультація “Структура уроку закріплення й розвитку навчальних досягнень учнів” | Заступник директора | 23.01 |
| 3. Практичне заняття “Конструювання й захист конспекту уроку з розвитку навчальних досягнень учнів” | Педагоги-наставники | 30.01 |
| ІІІ.1. Відвідування уроків узагальнення й систематизації знань у педагогів-наставників | Педагоги-наставники | Лютий |
| 2. Консультація “Структура уроку узагальнення й систематизації знань” | Заступник директора | 06.02 |
| 3.Практичне заняття “Конструювання й захист конспекту уроку узагальнення та систематизації знань” | | 20.02 |
| 4. Відвідування в молодих спеціалістів уроків узагальнення та систематизації знань з подальшим педагогічним аналізом | Адміністра-ція школи, наставники | Березень |
| · Аналіз педагогічних ситуацій | | 09.03 |
| · Час психолога | Психолог | 15.03 |
| · Тестування: | | 15.03 |
| 1) Продовжити думку “Бути вчителем – значить...”; | | |
| 2) “У гарній школі завжди...” | | |
| · Круглий стіл “Зміст, форми і методи роботи педагога з батьками” | | 12.04 |
| · Презентація молодих фахівців за підсумками навчального року “Ось які ми!” | Адміністра-ція школи, наставники | 14.05 |
3. | Організація роботинаставників змолодими вчителями: | Заступник директора | |
| - закріпити наставників; | | 29.08 |
| - наставникам скласти індивідуальні плани роботи з молодими вчителями з урахуванням їхніх потреб і можливостей | Педагоги-наставники, молоді вчителі | Вересень |
| · Взаємовідвідування уроків і позакласних заходів з наступним їх обговоренням; | Педагоги-наставники | Протягом року |
| · Рекомендації молодим учителям щодо їх самоосвіти; | Педагоги-наставники | До 01.11 |
| · Залучення молодих фахівців до громадської, методичної роботи | Заступник директора | Протягом року |
4. | Діагностика педагогічних здібностей молодих учителів | Психолог | Вересень, жовтень |
5. | Обробка і аналіз діагностичного тестування | Психолог | Жовтень |
6. | Організація відвідування молодими вчителями уроків учителів-методистів з подальшим аналізом цих уроків | Заступник директора | Протягом року |
7. | Методичні консультації: · етика вчителя; · роз’яснення про виконання законів, постанов, нормативних документів; · використання наочності й технічних засобів навчання на уроках; · підбір дидактичного матеріалу до уроків; · організація системи контролю за знаннями, вміннями і навичками учнів: 1) проміжного; 2) тематичного; 3) підсумкового оцінювання | Заступник директора | Протягом року |
8. | Забезпечення участі молодих учителів у роботі методичної ради, семінарів | Заступник директора | Протягом року |
Коментарi