Орієнтовний план роботи школи молодого вчителя
№ п/п Зміст роботи Відпові дальні Термін виконання
1. Знайомство з молодими фахівцями Час спілкування “Розповідь про себе”. Неформальне наставництво. Анкетування Заступник директора 01.09
2. Програма підвищення загально-педагогічного і методичного рівня:
· методика проведення першого уроку; Заступник директора 29.08
· про планування роботи вчителя, організація робочого часу; Заступник директора 29.08
· про єдині вимоги до учнів, культура спілкування учителя з класом, з учнем; Заступник директора 10.09
· про вимоги до ведення класних журналів, особистих справ учнів; 09.09
· про вимоги до календарно-тематичного планування та планів виховної роботи; 09.09
· вивчення змісту навчальних програм і пояснювальних записок до них, нормативних документів щодо організації навчального процесу; Заступник директора 09.09
· аналіз методичних рекомендацій КОІПОПК щодо організації та змісту навчально-виховного процесу; 09.09
· методика контролю знань учнів, вимоги до перевірки учнівських зошитів, виконання єдиного орфографічного режиму в школі; Заступник директора 15.09
· методика організації індивідуальної роботи з невстигаючими та обдарованими дітьми; Психолог 09.09 25.10
· методика використання навчального кабінету в процесі підготовки і проведення уроку; Заступник директора 08.09
· методика організації позакласної роботи з учнями; Заступник директора 09.09
· методика організації роботи з батьками; 13.10
· ознайомлення молодих фахівців з традиціями школи; Заступник директора 06.10
· консультація “Проектувальна діяльність класного керівника і планування виховної роботи”; 05.11
· семінар “Підготовка вчителя до уроку”; 20.09
· зустріч із досвідченими педагогами “Як швидше пройти процес адаптації”; 30.09
· семінар-практикум “Аналіз уроку вчителем після його проведення. Види аналізу(мета: навчити молодих спеціалістів проводити самоаналіз уроків) Заступник директора 17.11
І.1. Відвідування уроків у наставників з вивчення нового матеріалу. Структурний аналіз уроків. Педагоги-наставники 01.12
2. Консультація “Структура уроку вивчення нового матеріалу” Заступник директора 01.12
3. Практичне заняття “Конструювання й захист проекту уроку вивчення нового матеріалу” Педагоги-наставники 01.12
ІІ.1. Відвідування уроків закріплення й розвитку знань, умінь і навичок учнів у вчителів-наставників Педагоги-наставники Січень
2. Консультація “Структура уроку закріплення й розвитку навчальних досягнень учнів” Заступник директора 23.01
3. Практичне заняття “Конструювання й захист конспекту уроку з розвитку навчальних досягнень учнів” Педагоги-наставники 30.01
ІІІ.1. Відвідування уроків узагальнення й систематизації знань у педагогів-наставників Педагоги-наставники Лютий
2. Консультація “Структура уроку узагальнення й систематизації знань” Заступник директора 06.02
3.Практичне заняття “Конструювання й захист конспекту уроку узагальнення та систематизації знань” 20.02
4. Відвідування в молодих спеціалістів уроків узагальнення та систематизації знань з подальшим педагогічним аналізом Адміністра-ція школи, наставники Березень
· Аналіз педагогічних ситуацій 09.03
· Час психолога Психолог 15.03
· Тестування: 15.03
1) Продовжити думку “Бути вчителем – значить...”;
2) “У гарній школі завжди...”
· Круглий стіл “Зміст, форми і методи роботи педагога з батьками” 12.04
· Презентація молодих фахівців за підсумками навчального року “Ось які ми!” Адміністра-ція школи, наставники 14.05
3. Організація роботинаставників змолодими вчителями: Заступник директора
- закріпити наставників; 29.08
- наставникам скласти індивідуальні плани роботи з молодими вчителями з урахуванням їхніх потреб і можливостей Педагоги-наставники, молоді вчителі Вересень
· Взаємовідвідування уроків і позакласних заходів з наступним їх обговоренням; Педагоги-наставники Протягом року
· Рекомендації молодим учителям щодо їх самоосвіти; Педагоги-наставники До 01.11
· Залучення молодих фахівців до громадської, методичної роботи Заступник директора Протягом року
4. Діагностика педагогічних здібностей молодих учителів Психолог Вересень, жовтень
5. Обробка і аналіз діагностичного тестування Психолог Жовтень
6. Організація відвідування молодими вчителями уроків учителів-методистів з подальшим аналізом цих уроків Заступник директора Протягом року
7. Методичні консультації: · етика вчителя; · роз’яснення про виконання законів, постанов, нормативних документів; · використання наочності й технічних засобів навчання на уроках; · підбір дидактичного матеріалу до уроків; · організація системи контролю за знаннями, вміннями і навичками учнів: 1) проміжного; 2) тематичного; 3) підсумкового оцінювання Заступник директора Протягом року
8. Забезпечення участі молодих учителів у роботі методичної ради, семінарів Заступник директора Протягом року
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

12345

Дата останньої зміни 28 Листопада 2018

Цей сайт безкоштовний!