Орієнтовний план організації стажування в школі
Мі сяць | 1-й рік стажування | 2-й рік стажування | 3-й рік стажування |
09 | 1.Оформлення класної документації (особистих справ, журналу) 2. Підготовка вчителя до уроку (складання тема-тичного та поурочного плану) | 1. Методи і організаційні форми навчання. 2. Відвідування уроків наставників. | 1. Підготовка вчителя до уроку. 2. Відвідування уроків колег. |
10-11 | 1.Навчання вчителя конструюванню освітнього процесу у формі технологічної карти 2. Відвідування уроків в колег МО | Вивчення теоретичного питання «Диференціація навчання» | 1. Вивчення питання «Сучасні освітні технології». |
12-01 | 1.Вивчення теорії питання «Мета сучасного уроку» 2. Навчання аналізу, самоаналізу уроку | Самоосвіта: 1. Оцінювання і оцінка 2. Відвідування уроків колег | 1. Розвиток інтересу до учіння та потреби в знаннях. 2. Вимоги до сучасного уроку |
02 | 1.Відвідуванння уроків колег в МО | 1. Нестандартні форми уроку 2.Відвідування уроків молодих спеціалістів | 1. Диференційований та індивідуальний підхід до учнів в процесі навчання. 2.Відвідування уроків молодих спеціалістів. |
03 | 1.Типологія навчальних занять (самоосвіта) | 1. Відкриті уроки для стажистів 2. Форми і методи роботи з батьками (консультація) | 1. Відкритий урок стажиста. 2. Педагогічна техніка в роботі вчителя (самоосвіта) |
04 | 1. «Круглий стіл». Обговорення методичної, педагогічної літератури, що вивчена стажистами. 2. Анкетування молодих вчителів | 1. Виявлення причин неуспішності учнів 2. Шляхи подолання неуспішності учнів 3. Відкритий урок стажиста | 1.Узагальнення матеріалів роботи за темою за роки стажування. 3. Як пройти атестацію (консультація). |
05 | Підсумки роботи за рік практики стажиста. | 1. «Круглий стіл». Обговорення методичної, педагогічної літератури, вивченої стажистами. 2. Анкетування молодих вчителів з питань самоосвіти | 1. Підведення підсумків стажування молодого вчителя. 2. Затвердження характеристики. |
Коментарi