Повернутися до звичайного режиму
Модульна програма “Школи молодого вчителя”

Методичним кабінетом розробляється єдина модульна програма, в якій передбачається такі напрями діяльності:

· здійснення заходів із поглиблення психолого-педагогічних знань, методології навчання, вивчення нормативних та інструктивно-методичних документів та матеріалів Міністерства освіти і науки України;

· поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання, поповнення знань із суміжних предметів, які викладає молодий педагог;

· ознайомлення з підходами до виховного процесу в школі, до формування всебічно розвиненої особистості на основі традицій національного виховання та особистісно зорієнтованої концепції освіти.

№ модуля Тема Зміст модуля (кількість занять) Форми та методи проведення
Модуль 1 Загальні засади організації навчання в школі · Нормативно-правова база: Закон України “Про освіту”, Закон України “Про загальну середню освіту”, Положення про навчально-виховний заклад системи освіти, Концепція 12-річної середньої загальної освіти тощо. · Статут школи, правила внутрішнього розпорядку, техніка безпеки у навчальному закладі. Бесіда Інструктаж
Модуль 2 Організація навчально-виховного процесу з предмета · Структура навчальної програми з предмета. · Календарно-тематичне планування. · Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. · Ведення шкільної документації з предмета. Практичне заняття
Модуль 3 Процес навчання · Структура процесу навчання. · Компоненти навчання. · Принципи та правила навчання. · Функції навчання. · Етапи навчального процесу. · Рушійні сили навчання. Теоретичний семінар
Модуль 4 Пізнавальна діяльність школярів · Психологічні особливості пізнавальної діяльності школярів. · Способи формування пізнавального інтересу учнів. · Мотиви навчання.
Модуль 5 Методи навчання

Заняття 1

· Суть і функції методів навчання. · Класифікація методів навчання · Словесні методи навчання.

Заняття 2

· Наочні методи навчання. · Практичні методи навчання.

Заняття 3

· Логічні методи навчання. · Методи контролю знань учнів.

Заняття 4

· Ігрові методи навчання. · Методи самоуправління навально-виховним процесом
Семінари практикуми
Модуль 6 Форми навчання учнів

Заняття 1

· Урок – головна форма організації навально-виховного процесу. · Функції уроку. Мета уроку. · Типи уроку. · Вимоги до сучасного уроку. Заняття 2 · Конструювання уроку за метою, дидактичним завданням та змістом навчального матеріалу. · Вибір методів навчання.

Заняття 3

· Відкритий урок – особливості підготовки та проведення. · Аналіз і самоаналіз проведеного уроку.

Заняття 4

· Інші форми навчання: екскурсії, семінари, факультативи тощо. · Мета й завдання форм навчання.
Теоретичний семінар Практичне заняття Відкриті уроки моло-дих учителів Обговорення Семінар-практикум
Модуль 7 Виховання учнів у школі · Суть і зміст процесу виховання · Форми та види виховних заходів. · Методи виховання учнів. · Національний характер виховання. · Критерії вихованості особистості. · Особистісно зорієнтоване навчання і виховання школярів Проблемний семінар
Модуль 8 Роль учителя у навчально-виховному процесі · Особистість учителя як чинник навчання. · Вимоги до вчителя. · Програма самореалізації вчителя. Конференція (відкрите обговорення)
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

12345

Дата останньої зміни 28 Листопада 2018

Цей сайт безкоштовний!