Орієнтований перелік питань, які можна розглядати на засіданні педагогічної ради школи
1.Організаційно-педагогічні:
-Про підсумки роботи школи за минулий навчальний рік і завдання педагогічного колективу на наступний рік. Затвердження плану роботи школи.
-Про спільну роботу вчителів-словесників і шкільної бібліотеки щодо виховання в учнів інтересу до читання.
-Про роботу гуртків, клубів, товариств щодо формування в учнів високих морально-етичних якостей і національної свідомості.
-Про рівень викладання і якість знань учнів з ………. та шляхи його поліпшення.
-Про досвід роботи вчителя ……….. .
-Про роботу методичних об’єднань учителів ……….. і заходи щодо підвищення її результативності.
-Про забезпечення здорових і безпечних умов навчання учнів і праці вчителів.
-дотримання відповідних санітарно-гігієнічних вимог під час організації навчально-виховного процесу та проведення позакласної роботи.
-Про допуск до іспитів проведення перевідних і випускних іспитів.-Інші питання.
2.Організаційно-методичні:
-Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах на основі творчого підходу до реалізації навчальних програм.
-Про реалізацію ідей розвиваючого навчання в практичній діяльності педагогічного колективу школи.
-Органічна єдність методів навчання, виховання й розвитку відповідно до вимог Концепції громадянського виховання.
-Шляхи вдосконалення форм і методів навчання під час процесу викладання основ науки.
-Про індивідуальний і диференційований підхід до (життя) учнів під час процесу навчання і виховання.
-Виховання активності учнів та підготовка їх до життя в умовах ринкових відносин на основі розвитку учнівського самоврядування.
-Самоосвіта вчителів як складова системи внутрішньої методичної роботи.
-Сучасний урок – спільна творчість учителя та батьків.
-Інтеграція навчання як засіб забезпечення системних знань учнів із різних галузей науки.
Орієнтовна тематика засідань педагогічних рад з проблеми виховної роботи
1.Резерви педагогіки співробітництва.
2.Педагогіка співробітництва – важлива умова перебудови школи.
3.Класний керівник – активна особистість у створенні виховної системи в школі.
4.Подолання інертності та консерватизму педагогічного мислення, розвитої творчого потенціалу вчителя.
5.Творча співдружність педагогічного колективу і дитячих громадських організацій в умовах демократичної школи.
6.Діяльність педагогічного колективу з розвитку ініціативи і самодіяльності учнівського колективу.
7.Колективні творчі справи як засіб формування особистості і колективу.
8.Робота педагогічного колективу з подолання відхилень у навчанні та вихованні учнів.
9.Зміст і методи естетичного виховання школярів, шляхи його вдосконалення.
10.Виховна робота, оволодіння активними формами і методами виховання.
11.Передовий педагогічний досвід у галузі виховання учнів.
12.Самоврядування – шлях демократизації школи.
13.Зміст і методи екологічного виховання учнів на занятті та в позаурочний час.
14.Взаємодія школи, сім’ї і громадськості у справі виховання дітей та підлітків.
15.Методи вивчення і формування особистості учнів та їх використання педагогічним колективом.
16.Підвищення якості індивідуальної роботи з учнями в процесі навчання і виховання.
17.Діяльність педагогічного колективу школи щодо розвитку громадської актив пості, самостійності та організаторських здібностей школярів.
18.Шляхи реалізації концепції національного виховання учнівської молоді, формування в неї національної самосвідомості в умовах сучасної школи.
19.Пошук нових форм і методів народознавчої роботи – важлива умова оновлення школи.
20.Діяльність педагогічного колективу школи із залучення учнів до руху “Мої земля – земля моїх батьків”.
21.Використання народної дидактики в сучасній школі.
22.Впровадження ідей і засобів народної козацької педагогіки в навчально-виховний процес.
Коментарi